.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار دستور لغو رای کمیسیون ماده پنج را صادر کرد

شمال نيوز-شهردار ساري پس از چند ماه كار و حضور در شهرداري مركز مازندران صبح امروز با اصحاب رسانه مصاحبه مطبوعاتي برگزار كرد

عبوري در اين جلسه كه براي اولين بار در مقام شهردار مركز مازندران در جلسه مطبوعاتي كه از همه رسانه هاي مكتوب و مجازي سخن مي گفت با اشاره به افرادي كه در حال سنگ اندازي در راه توسعه و پيشرفت ساري هستند گفت:گير يك جوانمرد افتادن

عبوری در رابطه با پادگان شهر ساری، با اشاره به اینکه از 22 سال قبل تا کنون بحث خروج پادگان از شهر مطرح است، گفت: سال 69 نخستین نامه نگاری‌ها در این زمینه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه طی چندماه گذشته، پادگان تغییر کاربری به تجاری داشت، افزود: ما معتقدیم زمین پادگان باید به باغ شهر برای مردم تبدیل شود.

عبوری با اشاره به اینکه جای تاسف است که زمین پادگان به ملک تجاری تبدیل شود، تصریح کرد: در این زمینه اعتراض ما به استانداری اعلام شد و استاندار دستور لغو رای کمیسیون ماده پنج را صادر کرد.

عبوری در رابطه با حضور نیروهای غیربومی در شهرداری ساری، اظهار داشت: افراد غیربومی هم در شهرداری ساری وجود دارند و این موضوعی است که از گذشته اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هرگز به میل خودم از ساری نمی‌روم، خاطرنشان کرد: به آینده امیدوار هستیم.

عبوری ادامه داد: زمانی که مراکز استان‌های دیگر با اعتبارات ملی و دولتی ساخته شدند، ساری هیچ بهره‌ای از این اعتبارات نبرد.

وی با بیان اینکه استانی رشد می‌کند که مرکز استان توسعه یافته داشته باشد، اضافه کرد:  اکنون این گونه نیست.

عبوری با اشاره به اینکه  بیش از 90 درصد از پروژه‌های بزرگ شهرداری از طریق مشارکت مردمی در حال انجام است، اذعان داشت: کمتر از 10 درصد پروژه‌ها با مشارکت دولت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به طور مثال، پل ولی‌عصر و پل زغال‌چال ساری از مصوبه‌های سفر دولت است، تصریح کرد: اما هر دو پروژه توسط شهرداری انجام شد و در حال انجام است.

عبوری با اشاره به اینکه معتقدیم پارک ویژه بانوان باید احداث شود، گفت: هنوز زمین مناسبی برای احداث این پارک پیدا نکردیم و اگر خبرنگاران، نقاطی را شناسایی کردند، به ما اطلاع دهند و ما استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال راه ساری تنها تیم حاضر در لیگ برتر است و علاقه‌مندیم از این تیم حمایت کنیم، تصریح کرد: تاکنون به این تیم کمک کردیم و تلاش ما بر این است که کمک‌های بیشتری به این تیم شود.

عبوری در رابطه با احداث بیمارستان توسط دانشگاه آزاد واحد ساری، یادآور شد: با جسارتی که در ریاست دانشگاه آزاد ساری وجود دارد و وی اقدامات خوبی در راستای توسعه شهری انجام داده، شهرداری ساری آمادگی دارد در راستای این بیمارستان، هر نوع کمکی را به دانشگاه آزاد واحد ساری، ارائه کند.

وی درباره تغییر نام برخی خیابان‌ها، با اشاره به اینکه ما هم به این تغییرات، اعتراض داریم، خاطرنشان کرد: به طول مثال خیابان قارن اگر قرار است که تغییر نام داشته باشد، ارجحیت نامگذاری به نام آیت‌الله قیومی است.

عبوری افزود: برای این نامگذاری‌ها، کمیته جدید شکل گرفته و سعی داریم که مشکلات رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرمانداری نمی‌تواند به شهرداری اولتیماتوم بدهد، گفت: شهرداری نهاد غیردولتی است و اگر هم صحبتی باشد، از سوی اعضای شورای شهر اعلام می‌شود.

عبوری با بیان اینکه ماه گذشته، متمم بودجه برای اعضای شورا فرستاده شد، تصریح کرد: بودجه 79 میلیارد تومانی سال جاری را به حدود 92 میلیارد تومان افزایش دادیم.

عبوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا قصد دارد شهرداری ساری را به قصد سمت مهم‌تری در یکی از استان‌های همسایه ترک کند، خاطرنشان کرد: هیچ جایی مانند ساری برای من انگیزه کار به وجود نیاورده اما کارمند دولت هستیم و موارد دیگری هم پیشنهاد می‌‌دهند و این پیشنهادها قبل از حضورم در شهرداری ساری هم بوده است، اما احساس من بر این است که کاری که در شهرداری ساری شروع کردم را باید به اتمام برسانم.

شهردار مرکز استان با اشاره به اینکه آمدیم تا ساری را از نارسایی‌های موجود، نجات دهیم، یادآور شد: برطرف کردن نارسایی‌ها، نیازمند برنامه بلند مدت است.

وی در بخش دیگری از این نشست، با بیان اینکه در ساری 700 هکتار بافت فرسوده و قدیمی وجود دارد، گفت: شهرداری ویژه بافت فرسوده باید راه‌اندازی شود.

عبوری در رابطه با محل احداث کارخانه زباله سوز، اظهار داشت: چنانچه در محل این پروژه مشکلی وجود داشته باشد باید از طریق محیط زیست اعلام شود و حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه، دلیلی بر تایید این پروژه است.

عبوری با اشاره به اینکه در ساختمانی جدای از عمارت شهرداری،  واحد رسانه و یا اتاق خبر را طی سه هفته آینده راه‌اندازی می‌کنیم، ادامه داد: این مرکز در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروهای شهرداری ساری در دست اقدام است، افزود: از تاریخ 19 تیر سال گذشته تاکنون، جذب جدیدی وجود ندارد مگر اینکه از طریق استانداری آزمون برگزار شود./210

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.